Vår Modell
Hjelp når man trenger det
FlytteEkspertens forretningsmodell bygger på 3 grunnprinsipper:
1. Bedriftens behov skal alltid stå i sentrum
2. Prosessen skal være enkel og oversiktlig
3. Eksperter gjør jobben best
FlytteEkspertens kjernevirksomhet er planlegging og gjennomføring av kontorflyttingen. Her leverer vi alle undertjenestene selv, med ambisjon om å være best i klassen. Som flytteoperatør ønsker vi at kjernevirksomheten skal stå for hoveddelen av omsetningen, og ikke være avhengig av diverse «tilleggstjenester» som kunden egentlig klarer seg uten.
Mange flytteaktører satser stadig mer på fasen før selve flytteoperasjonen. Tjenestespekteret omfatter alt fra overordnet prosjektledelse – til innsalg av nyanskaffelser. Dette har ført til noe uklare skillelinjer mellom ledelse, rådgivning og salg. Når det gjelder produkter og tjenester der andre aktører er inne i bildet, har Flytteeksperten derfor valgt å utvikle en ren rådgivningstjeneste med fokus på kundens behov.
Vi starter gjerne med et uforpliktende møte, der vi forteller om de ulike momentene i et flytteprosjekt og valgene man står overfor. Deretter foretar vi en enkel behovsanalyse. FlytteEksperten har ingen økonomisk egeninteresse i bestemte valg og kan således anbefale de beste og rimeligste løsningene.
Vårt utgangspunkt er at bedriften alltid skal sitte i førersete, med kostnadskontroll og forutsigbarhet under hele flytteprosessen. Bedriftens prosjektleder skal få tilpassede styringsverktøy og hjelp etter behov, slik at prosessen blir så enkel og oversiktlig som mulig. Med FlytteEksperten som samarbeidspartner skal prosjektleder være trygg på at produktene og tjenestene som bestilles er fornuftige – og at flytteoppdraget er i de beste hender.
For mer informasjon ta kontakt på telefon 90 20 10 90 eller trykk for kontaktskjema