FlytteEksperten AS er i dag markedsutfordrer innenfor kontorflytting. FlytteEksperten er en totalleverandør av flyttetjenester for bedriftsmarkedet, hvor vi forenkler flytteprosessen.
FlytteEksperten er totalleverandør av flyttetjenester for bedriftsmarkedet. Det vil si at vi dekker alle tjenesteområder i en flytteprosess. Selskapet er i dag markedsutfordrer innenfor kontorflyttinger, hvor vi årlig flytter over 14 000 arbeidsplasser for både små og store kunder i privat og offentlig sektor.
Selskapet ble startet høsten 2013. Vi er i dag en av bransjens raskeste voksende selskaper, noe vi håper skyldes vår kundevennlige forretningsmodell og serviceinnstilling.
FlytteEksperten har Oslo og Østlandet som geografisk kjerneområde, men vi utfører også landsdekkende operasjoner. Hovedkontor og lager ligger på Økern i Oslo.
Vi skal den beste og mest kundevennlige totalløsningen i markedet.
Vi er i den heldige situasjonen å ha mange av bransjens dyktigste personer samlet innenfor det vi liker å kalle «vår familie». De fleste av oss har jobbet i selskapet lenge, og har dermed utviklet unik spisskompetanse og nødvendig bransje- og bedriftskunnskap individuelt, slik at vi som selskap står sterkere sammen. Våre ansatte er løsningsorienterte, omstillingsdyktige og omfavner utfordringer på en måte som bidrar til vekst, innovasjon og kompetanseøkning innad i selskapet. Vi har alle samme fokus på serviceinnstilling og jobber hele tiden med vårt felles mål om å ha de mest fornøyde kundene.
Våre medarbeidere har fått grundig opplæring i kundebehandling, flyttemetodikk og HMS. Vi har ordentlige lønnsvilkår og gode forsikring.
Vi har gleden av å samarbeide med mange av Norges mest spennende og innovative selskaper. Vi er også anbefalt leverandør for flere av de største aktørene innenfor næringseiendom og har flere rammeavtaler med offentlig sektor.
Vi skal forenkle flytteprosessen for våre kunder, levere den beste kundeservicen og ha de mest fornøyde kundene
Vi forenkler flytteprosessen ved å tilby god planlegging, kompetanse og smarte løsninger. Videre sikrer vi minimal nedetid, slik at våre kunder kan fortsette sin kjernevirksomhet uten forstyrrelser. Vi er kjent for vår smidighet, lydhørhet og positive tilnærming til kundens behov.
Les mer om våre referanser: https://flytteeksperten.no/referanser/
FlytteEksperten ble i 2019 kvalifisert som Miljøfyrtårn. Vi jobber systematisk med vårt miljøarbeid både internt og eksternt. Vi både oppfordrer og bidrar til å minimere våre kunders miljøavtrykk i forbindelse med flytteprosjekter.
Vi ønsker å være bransjeledende, samt nyskapende innenfor miljø og bærekraft med hensyn til å bidra til en sirkulær økonomi.
FlytteEksperten har gjennom mange år erfart at området hvor vi kan bidra mest, er innenfor ulike tiltak innenfor gjenbruk av kontormøbler. Hvert år kastes det 140 000 tonn kontormøbler i Norge, hvilket bidrar til en stor miljøbelastning. Vi har derfor satt oss et langsiktig mål om at vi på sikt skal nærmere oss tallet 0 på våre prosjekter. Vårt konsept, Refurnish, skal bidra til en sirkulær økonomi som forhindrer sløsing, fremmer gjenvinning av råmaterialer og sikrer ny bruk av ressurser. Vi merker heldigvis at bruk-og-kast-mentaliteten i samfunnet har endret seg betydelig de senere år. Gjennom konseptet Refurnish, gode rutiner og i samarbeid med våre kunder ser vi nå at vi gjenbruker langt mer, reduserer utslipp, kaster mindre og kildesorterer smartere.
Refurnish – et unikt gjenbrukskonsept for kontormøbler
Vi synes det er både viktig og gøy å jobbe med gjenbruk. Vi har over flere år utviklet vårt eget konsept «Refurnish» for våre møbeltjenester. I konseptet står gjenbruk, miljø og bærekraft sentralt. FlytteEksperten er den eneste aktøren i markedet som kan tilby denne tjenesten, noe vi er veldig stolte av. Refurnish har mange ulike tiltak og virkemidler, store besparelser og fleksible løsninger som passer alle typer bedrifter og flytteprosjekter. Les mer om Refurnish her: https://flytteeksperten.no/kontormobler/
Les mer om vårt miljøarbeid: https://flytteeksperten.no/miljo/
I de fleste tilfeller vil det være ønskelig med en befaring og et kort møte, slik at oppdraget blir godt definert – og vi kan gi et nøyaktig pristilbud.
For enklere prosjekt, vil det være mulig å gi et prisestimat kun basert på inventarlisten og informasjon om adkomst ut- og inn. Fyll i så fall ut en: TILBUDSFORESPØRSEL
Vi bruker teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Vi gjør dette for å forbedre nettleseropplevelsen og for å vise (ikke-) personlig tilpassede annonser. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse funksjoner og funksjoner.