Om oss

FlytteEksperten AS ble startet høsten 2013. Målet var å etablere et ledende og konkurransekraftig selskap innen bedriftsflytting, med fokus på kundevennlige løsninger. Enkelt og profesjonelt!

Flytteeksperten

Status 2022

FlytteEksperten er en av bransjens ledende aktører innenfor kontorflyttinger. Selskapet utfører årlig, flytting av mange tusen arbeidsplasser for både små og store kunder i privat og offentlig sektor. Vi er fast leverandør for noen av de største aktørene innen næringseiendom, og har flere rammeavtaler med det offentlige.
 
Selskapet oppnådde å bli «Gaselle-bedrift» i 2018 og 2019. Vi er med dette et av bransjens raskest voksende selskap.

Vi håper og tror at veksten skyldes vår kundevennlige forretningsmodell, med service-innstilling og fokus på kundens faktiske behov.

Vårt hovedkontor ligger i Selma Ellefsens vei 8, på Økern. Her har vi også bilpark og utstyr, samt et moderne lager på 1200 m2.

Miljø og samfunnsansvar

FlytteEksperten har Grøntpunkt-status, og ble i 2019 kvalifisert som Miljøfyrtårn. Vi har en moderne bilpark med Euro 6-standard. Vi har gode rutiner vedr. kildesortering, for å redusere eget- og våre kunders klimaavtrykk.

FlytteEksperten bruker miljøvennlige pappesker uten trykk, og er nøye med å samle inn all emballasje etter en flytting. Vi resirkulerer mest mulig, inkludert plast. Vi oppfordrer våre kunder til gjenbruk av møbler og inventar, der dette er en god løsning for den aktuelle bedriften.

Her bistår vi gjerne med råd og veiledning i prosessen.

Flytteeksperten bil

Totalleverandør

FlytteEksperten skal være en trygg partner, som kan levere hele tjenestekjeden i en flytteprosess.

Vi har erfaring og kompetanse til å styre komplekse flytteprosjekt fra A til Å. Men vi skal aldri bli for store til å ta enklere oppdrag, der kunden egentlig bare trenger et team dyktige flyttefolk.

Flytteleder og mannskap vil uansett være godt forberedt, med grundig opplæring i flytteteknikk, kundebehandling og HMS, gjennom FE10-programmet. 

Det er sluttregningen som teller

Med FlytteEkspertens modell skal man være trygg på at kostnader ikke blir gjemt bort i tilleggstjenester og konsulenttimer. Det skal være åpenhet rundt totalbildet fra første anbudsmøte, med fokus på å levere nødvendige tjenester, til en forutsigbar sluttregning.

Leveransesikkerhet

FE har meget god leveransesikkerhet med tanke prosjektledere, administrasjon, mannskap, bilpark og har utført flere av bransjenes større flytteprosjekter de senere årene.

Kontakt oss

Fyll ut skjema for gratis og uforpliktende befaring. Vi følger opp henvendelsen i løpet av samme, eller påfølgende arbeidsdag.
 

I de fleste tilfeller vil det være ønskelig med en befaring og et kort møte, slik at oppdraget blir godt definert – og vi kan gi et nøyaktig pristilbud.

For enklere prosjekt, vil det være mulig å gi et prisestimat kun basert på inventarlisten og informasjon om adkomst ut- og inn. Fyll i så fall ut en: TILBUDSFORESPØRSEL

Administrasjon

Ferdinand

Ferdinand

Gledesspreder



Arbeidsmiljø

FlytteEksperten er medlem av Startbank, og har ryddige arbeidsforhold for våre ansatte. Vi ønsker et arbeidsmiljø der alle medarbeidere får utnyttet sine sterke sider, med muligheter for å vokse i takt med firmaet.

Samtidig er vi opptatt av at selskapets vekst og ambisjoner ikke skal gå på bekostning av de ansattes trivsel i hverdagen. Dette har ført til et arbeidsmiljø preget av godt humør, samhold og teamarbeid, med stor kontinuitet i arbeidsstokken.

Referanser

Noen av våre referanser

★★★★★
FlytteEksperten leverte det rimeligste anbudet og holdt oss fortløpende oppdatert på kostnadssiden.Deres kompetanse og flytteledelse gjorde at flytteprosessen ble en positiv erfaring.

★★★★★
Jeg er svært fornøyd med jobben deres og hele prosessen.

Arne Heiestad Advokat/partner

★★★★★
Vi ble møtt av profesjonelt personale som roet oss ned og loset oss trygt gjennom hele prosessen. Vi kan trygt anbefale FlytteEksperten til andre potensielle kunder

Christine Liland Quality Manager

★★★★★
Bedre service har vi ikke vært borti! Alt gikk etter planene, og ekstraarbeid som dukket opp underveis ble tatt på strak arm. Tusen takk for kjempe god hjelp!

Maria Madsen Office Manager
    malling forvaltning logo