Vi lagrer kontormøblene dine

Ved å velge FlytteEksperten, vil man få en rimelig og profesjonell partner med fokus på service i alle tjenesteledd.

FlytteEkspertens lager ligger sentralt til i Selma Ellefsens vei 8 på Økern. Lagerløsningen er spesielt tilpasset bedrifter med pallereoler og hyller for mellomlagring, samt mer kompakte løsninger for langtidslagring. Vi setter også opp spesialløsninger for arkivlagring og «plukklagring». Lageret er temperert og forsikringsgodkjent. Rentokil har ansvar for forebyggende tiltak. Det er romslig og oversiktlig, med hyggelige medarbeidere som hjelper deg.

Lageret er betjent fra kl. 08.00 til 17.00.

Henting kan også avtales på andre tidspunkt.

Fleksibel lagerløsning

Ved lagring hos FlytteEksperten, betaler du kun for den plassen bedriften din har behov for. Ved plasseringen på lageret, blir godset målt opp i kubikkmeter (m3) av våre lagerkonsulenter. Skulle du ønske å ta noe ut underveis, blir prisen redusert tilsvarende. Skulle du ønske å lagre mer, kan du alltid utvide plassen etter behov.

Bedriftsflytting

Basic kontorflytting
Prosjektledelse
Pakking og merking
Flytteprosess fra A til Å

Kontormøbler

Interiørplanlegging
Bestillinger og innkjøp
Gjenbruk, bruktsalg
Montasje og kabelsanering

Avvikling

Tømming og avhending
Riving, sparkling, maling
Flyttevask m/ boning, rens
Forhandling, overlevering

Referanser

Noen av våre referanser

★★★★★
FlytteEksperten leverte det rimeligste anbudet og holdt oss fortløpende oppdatert på kostnadssiden.Deres kompetanse og flytteledelse gjorde at flytteprosessen ble en positiv erfaring.

★★★★★
Jeg er svært fornøyd med jobben deres og hele prosessen.

Arne Heiestad Advokat/partner

★★★★★
Vi ble møtt av profesjonelt personale som roet oss ned og loset oss trygt gjennom hele prosessen. Vi kan trygt anbefale FlytteEksperten til andre potensielle kunder

Christine Liland Quality Manager

★★★★★
Bedre service har vi ikke vært borti! Alt gikk etter planene, og ekstraarbeid som dukket opp underveis ble tatt på strak arm. Tusen takk for kjempe god hjelp!

Maria Madsen Office Manager

Kontakt oss

Fyll ut skjema for gratis og uforpliktende befaring. Vi følger opp henvendelsen i løpet av samme, eller påfølgende arbeidsdag.
 

I de fleste tilfeller vil det være ønskelig med en befaring og et kort møte, slik at oppdraget blir godt definert – og vi kan gi et nøyaktig pristilbud.

For enklere prosjekt, vil det være mulig å gi et prisestimat kun basert på inventarlisten og informasjon om adkomst ut- og inn. Fyll i så fall ut en: TILBUDSFORESPØRSEL